Gyakori kérdések és válaszok

Hol található az Óbudai Rendezvényház?

Az Óbudai Rendezvényház a Hajógyári-szigeten, az Óbudai Rendezvénypark zárt, privát területén található, annak egyik helyszíne. A parkban még egy másik helyszínünk, a Bambusz Bár is rendezvényeknek ad helyet.

Mikor van nyitva a helyszín?

Az Óbudai Rendezvényház egész évben várja a vendégeket. Kizárólag zárt csoportok részére rendezünk itt vendéglátást igénylő rendezvényeket, mint pl. esküvők, céges partik, konferenciák.

Mikor tudom megnézni a helyszínt?

A helyszínt csak előzetesen egyeztetett időpontban tudjuk megmutatni, munkanapokon 9:00 – 16:00 között, de bizonyos napokon ettől eltérő időpontban is. A helyszínbejárást írásos ajánlatküldés előzi meg, így a személyes találkozás már célzott kérdésekre adhat választ.

Hogyan tudok ajánlatot kérni?

Kollégáink hétközben válaszolnak az e-mail- en, vagy a weboldalunkról beküldött űrlapon beérkezett ajánlatkérésekre. Minden esetben e-mailben küldünk részletes tájékoztatót, mely tartalmazza a helyszín ajánlatot, a catering, a technikai és a dekorációs ajánlatot is. Várjuk ajánlatkérését az info@obudairendezvenyhaz.hu e-mail címre!

Hány fős rendezvényre ajánljuk az Óbudai Rendezvényházat?

A Rendezvényház 2 teremből áll. A nagy terem 300 négyzetméteres alapterülete min. 80 fős létszámot igényel, ennél kisebb létszám már a hangulat rovására megy és őszintén szólva nekünk sem kifizetődő. A kapacitás felső határát befolyásolja a rendezvény jellege, a kísérő programok helyigénye, a felszolgálás típusa: leggyakoribb a 80-140 fős rendezvény, a felső határt pedig 160-180 fő jelent. A kis terem 100 négyzetméteres, hasznos kiegészítője lehet a nagy teremben zajló rendezvénynek, pl. külön játékszoba, buli sarok, öltöző, ruhatár, raktár, gyereksarok, szolgáltatói étkezés, stb.

Hány rendezvényt tartunk egyszerre az Óbudai Rendezvényházban?

Egyszerre csak egyetlen rendezvényt tartunk a Rendezvényházban.

Van-e szabadtéri szertartáshelyszín?

Igen, a Rendezvényház melletti parkban, az árnyas fák alatt igazán hangulatos lehet a polgári szertartás.

Milyen ételeket tudunk rendelni?

Az Óbudai Rendezvényparkban kizárólag saját konyhánkban készített ételeket kínálunk. Kínálatunkban a magyaros és a nemzetközi ételek is megjelennek. Különös figyelemmel kezeljük a speciális diétákat, kérjük ezeket az igényeket előzetesen, írásban eljuttatni részünkre. A felszolgálás módja lehet tányérszervíz, tálszervíz, francia szervíz vagy svédasztal, a választás nagymértékben függ a rendezvény jellegétől. Esküvők esetén a francia szervíz élvez előnyt: az előételt tányérszervízzel, levest és főételt tálszervízzel, a desszertet svédasztalon szolgáljuk fel. Örömmel kínálunk grillezett és BBQ ételeket, sőt kérésre a vendégek maguk is részt vehetnek a sütögetésben egy csapatépítő program részeként. Másik hangulatos közösségformáló lehetőség a szabadtéri bográcsos főzőverseny, melyhez eszközöket és hozzávalókat biztosítunk.

Van lehetőség az ételek megkóstolására?

Az esküvői szezon kezdete előtt előre megszervezett időpontban esküvői próbaebédet tartunk, ahol lehetőség van a menü megkóstolására. A kóstoló a pár számára ingyenes, a további résztvevők számára díja 3.500,-Ft/fő + ÁFA. A kóstoló reprezentálja a menüsort és séfünk ízvilágát, így segítséget nyújt a választásban.

Lehet saját cateringet behozni?

Az Óbudai Rendezvénypark valamennyi helyszínén kizárólag saját vendéglátásunk vehető igénybe. Ez alól kivételt képez az esküvői apró édes és sós sütemény, valamint a torta is, ezeket hűtőkamránkban tudjuk tárolni a rendezvény napján.

Behozható-e ital a helyszínre?

Alkoholmentes és alkoholos ital nem hozható be az Óbudai Rendezvénypark területére. A tömény italok közül kivételt képez a házi pálinka, mely főzési jegy vagy párlat zárjegy bemutatásával az aktuális törvényi szabályozás szerint behozható. Italcsomag ajánlataink min. 6 óra időtartamra vonatkoznak, igény szerint hosszabbíthatók. A hosszabbítás díját már csak a ténylegesen jelen lévő létszámra számítjuk fel!

Lehet saját zenekart/DJ-t hozni?

Természetesen igen. Kérésre szívesen ajánlunk DJ-t.

Be lehet hozni fény- vagy hangtechnikát?

A helyszín beépített speciális fénytechnikával és kivetítés technikával rendelkezik, ennek igénybe vétele technikusi felügyelettel együtt kizárólagos, az alapajánlat részét képezi. Ugyanígy a beépített hangosítás és a szertartás hangosítása. A zenei szolgáltatók gondoskodnak a számukra szükséges hangtechnikai eszközökről, kérjük szépen, hogy vegyék fel velünk a kapcsolatot az előzetes egyeztetés érdekében.

Van-e zajkorlát a helyszínen?

Igen, a Budapest III. kerületi csendrendelet ránk is vonatkozik és maximálja a zene hangerejét a buli ideje alatt. Zárt teremről lévén szó, az Óbudai Rendezvényházban ez a limit magasabb, mint amennyi szükséges lenne, így a kiadós mulatozásnak nincs akadálya! A zenekarral vagy DJ-vel erről is egyeztetünk a technikai megbeszélés során.

Hozhatunk saját zenét? (Pl. szertartás zene, aláfestő zene, stb)

Természetesen igen. A zenét audio file formátumban, - vágás nélkül - pár nappal korábban kérjük szépen (pendrive-on vagy óriás file küldővel), hogy működését ellenőrizhessük. A számok elnevezésében jelenjen meg a lejátszás sorrendje és a kapcsolódó téma, pl: 3 Menyasszony bevonuló zene 1:15-től.

Van lehetőségünk életút film vetítésére? Pl. életút film, előadás anyag.

Természetesen igen. Projektor és vászon bérelhető, a vetítendő anyagot pedig pár nappal korábban kérjük szépen (pendrive-on, 16:9-as képarány), hogy működését ellenőrizhessük.

A berendezést tartalmazza az ajánlat?

Az ajánlat körasztalokat és zöld bankett székeket tartalmaz.

Be lehet hozni saját dekorációt?

A helyszín dekorálását kizárólagosan saját dekoratőr csapatunk végzi. Dekorációs ajánlatunk tételesen tartalmazza a teremdíszítési lehetőségeket színek, anyagok, kiegészítők és virágdekoráció tekintetében. Az esküvői párok számára egyedi jelszóval védett webes felületet biztosítunk a részletek pontosítására, végső lépésként pedig egy dekorációs napot szervezünk, ahol lehetőség nyílik a személyes egyeztetésre és a dekoráció véglegesítésére.

Van-e öltöző a helyszínen?

A Rendezvényház kis terme erre a célra tökéletesen alkalmas. Másik lehetőségként kis faházaink egyikét tudjuk ajánlani külön térítés ellenében.

Ajánlott-e rendezvény/esküvőszervező felkérése?

Nagyon hasznos, igen, mint ahogy esküvői ceremóniamester felkérése is. Mi helyszínként biztosítjuk az adottságokat, az ételt és italt, a dekorációt és a technikát, egy külsős esküvőszervező pedig tartja a kapcsolatot és egyeztet a külső szolgáltatókkal is (pl. zenekar, DJ, ceremóniamester, fotós, videós, cukrászda) azért, hogy minden tökéletes legyen.